Mål os på vores serviceløfter.

Det gør vi.

Den bedste service er den, du ikke bemærker

Hånden på hjertet: Så længe alting fungerer gnidningsfrit gør vi os ingen tanker om for meget eller for lidt service. Derfor har vi hos coffee perfect gjort det til højeste prioritet, at du dag efter dag kan nye dine kaffespecialiteter i nøjagtig den kvalitet, du ønsker.

Ud over dette grundlæggende løfte kan du fuldt og helt regne med os, hvis uheldet skulle være ude.

Vi sidder klar til at hjælpe:

  • med direkte telefonsupport (fastnetnummer)
  • med sikker online adgang til din maskine
  • med et landsdækkende netværk af fastansatte serviceteknikere.
Vi løser 90% af alle sager samme dag

Vi løser 90% af alle sager samme dag

Hvis uheldet skulle være ude finder coffee perfect hurtigt en løsning. Vi er os bevidste om, at en velfungerende kaffeforsyning er alfa og omega på mange bureauer, kontorer og selvfølgelig i gastronomien. Vores velgennemtænkte procedure:
  • Når du ringer til os forbinder vi dig straks med en erfaren servicetekniker, der kender din maskine.
  • Hvis teknikeren ikke umiddelbart har en løsning opretter han online adgang til maskinen og stiller en diagnose.
  • Hvis vi ikke straks kan rette fejlen og ændre indstillingerne online sender vi en af vores serviceteknikere ud til dig i virksomheden.
  • Vores serviceteknikere har alle værktøjer og reservedele med sig i bilen og sørger for, at din drikkeforsyning igen kommer op at køre.

Vores motto for service i din virksomhed: Hurtigt til stede og hurtigt væk igen!

Vi har fastansatte serviceteknikere i Tyskland, Østrig og Danmark, der når frem til stort set enhver adresse indenfor maksimalt X timer. Alle teknikerne kender maskinerne ud og ind og kan som regel foretage reparationerne inden for få minutter.
  • Teknikerne er specialuddannede til at tage hånd om vores maskiner
  • De har egen servicevogn med alle reservedele og alt værktøj
  • Du møder venligt fagpersonale, du også kan kontakte direkte, hvis du sidder inde med spørgsmål

Spørgsmål? Overvejelser? Ideer? Vi er kun et telefonopkald væk.

Telefonservice er en selvfølge i dag. Desværre er den ofte forbundet med call centre, køer og irriterende viderestillinger. Hos coffee perfect forbinder vi dig direkte med din kontaktperson, som sidder klar til at hjælpe dig – ukompliceret, venlig og løsningsorienteret.
  • Du kan ringe til os 300 dage af året
  • Du har en direkte kontaktperson med stor faglig kompetence
  • Vi finder løsninger og rådgiver dig på både dansk og engelsk

Vi er allerede inde i maskinen: Fjernadgang til alle modeller

Takket være moderne telemetri har vores teknikere direkte adgang til din fuldautomatiske kaffemaskine online og kan blandt andet stille en diagnose. Også gennemstrømningsmængde, kaffestyrke og andre indstillinger kan justeres ved fjernvedligeholdelse. Under forløbet er du forbundet med serviceteknikeren på telefonen, som kan give feedback om maskinen med det samme.
  • 100% sikker online adgang til din maskine
  • Direkte tilpasning af gennemstrømningsmængde (fx til større bægre)
  • Online justering af kaffens styrke og sammensætning

God service er afgørende for, at du får så meget glæde af din fuldautomatiske kaffemaskine som muligt, men det er ikke alt. Vores maskiner har langt mere at byde på for at garantere dig uafbrudt kaffearoma i virksomheden.

Anmod om oplysninger
Information om produktet