Oplev en

helt ny verden af komfort

Intelligent teknologi åbner op for et hav af muligheder

Den digitale tidsalder ændrer den måde, vi arbejder, kommunikerer og lever på. Der er meget, der er blevet lettere, hurtige og sjovere end tidligere. Udviklingen omfatter også vores forståelse for en fuldautomatisk kaffemaskine. Det som tidligere var en kompleks sammensætning af skruer, tandhjul og kolber er i dag i stadigt stigende grad en større digital størrelse, der fleksibelt følger vores ønsker og forandringer i hverdagen.
connected coffee

Komfort 4.0: Connected Coffee

Med multimediepakken har vores maskiner ikke alene det største display på markedet, men også et utal af innovative løsninger, der for bare få år siden synes at være ren science fiction.
  • Du kan integrere fotos, videoer og audiofiler i betjeningsmenuen, du kan afspille individuelt. Du kan også vælge at streame dem, til og med i fuld HD-kvalitet.
  • Din fuldautomatiske kaffemaskine kan modtage bestillinger, gemme dem og udføre dem via en app eller tablet.
  • Din fuldautomatiske kaffemaskine kan gå på nettet og den kan videreudvikles og programmeres med Smart-Home-teknologi.

Diagnosticering i realtid og tilpasning på få sekunder

I dag er det ikke nødvendigt at ”skildre problemet på telefonen“ mere, tilkalde en tekniker eller at indsende maskinen. Vores eksperter har digital adgang til din fuldautomatiske kaffemaskine via en sikker forbindelse og dermed adgang til alle vigtige data. Du skal heller ikke længere bruge flere timer på at lede efter information i brugsanvisningen. Det eneste du skal gøre, er at ringe til os og så tager vi os af resten.
  • Har du spørgsmål til betjeningen: Teknikeren ser displayet foran sig og kan guide dig igennem menuen skridt for skridt i realtid.
  • Tilpasning af drikkevarer: Vil du gerne brygge stærkere kaffe? Passer gennemstrømningsmængden ikke til dine kopper? Så ringer du bare til vores tekniker, der ændrer indstillingerne. Smager kaffen bedre bagefter? Tryk på knappen og prøv!
  • Tekniske problemer: Teknikeren kan straks gennemføre en diagnose og se fejl. Vi løser over 60% af alle fejl over telefonen.

Din fuldautomatiske kaffemaskine ved bedst selv, hvornår den har brug for nye påfyldningsprodukter

Med vores Smart Delivery-funktion er din fuldautomatiske kaffemaskine indrettet til at registrere, hvornår maskinen er ved at løbe tør for de enkelte påfyldningsprodukter og, hvornår der skal bestilles nye. Du modtager herefter omgående og i rette tid friske produkter uden, at du behøver gøre dig nogen tanker om det.
  • Mere tid: Fra nu af kan du koncentrere dig om det væsentlige mens vi tager os af resten og sørger for, at du aldrig løber tør for kaffe.
  • Mere plads: Takket være tidslig levering er det ikke længere nødvendigt at have et forråd af påfyldningsprodukter i virksomheden. Det giver mere plads i skabet.
  • Mere friskhed: Du modtager altid friske påfyldningsprodukter direkte fra vores kafferisteri og leverandører – for mere aroma og ren nydelse.
digitalt betalingssystem

Mobile Payment til kaffekøb? Ja, selvfølgelig.

Vi har allerede implementeret fremtidens digitale betalingssystemer i stort set alle vores modeller. Uanset om du tilbyder dine medarbejdere faste priser eller selvbetjening indenfor gastronomien kan du betale med et swipe og uden besværlige småpenge i lommen.
  • Per PayPal & Co.: Med vores Mobile Payment-moduler kan du modificere din maskine som du vil.
  • Per chip: Du holder bare din Coffee Key op foran maskinen og så er kaffen betalt – en ideel løsning til medarbejdere, premiumkunder og forretningspartnere.
  • På mobilen?

Komfort er rart - uden god service er den desværre ikke noget værd. Lad os overbevise dig om vores servicekoncept. Vi tager service meget alvorligt.

Anmod om oplysninger
Information om produktet